“El Planeta dels Contes” supera les 100.000 reproduccions en temps rècord

El canal de YouTube “El Planeta dels Contes” ha superat les 100.000 visualitzacions en un temps rècord. La plataforma desenvolupada per la Fundació La Roda, que compta actualment amb mig miler de subscriptors es troba entre els canals més reconeguts de lleure i cultura en llengua catalana.

El gener de 2018, “El Planeta dels Contes” va inaugurar el seu canal en YouTube amb l’objectiu de compartir amb els més petits de la casa moments màgics treballant valors com la interculturalitat, el medi ambient o la diversitat en un entorn totalment segur i multidisciplinari. Per a això, s’han creat 12 llistes de reproducció amb 107 vídeos que s’han vist més de 100.000 vegades.

“El Planeta dels Contes” té un públic majoritàriament familiar i s’ha convertit en punt de trobada, especialment, per als petits de la família. El disseny divertit, colorista i senzill fa que sigui molt fàcil el seu ús i navegació entre les temàtiques dels contes.
Aquest any, i a causa de les circumstàncies sanitàries, s’han introduït noves temàtiques amb gran èxit com la celebració de Sant Jordi en línia i llistes de cançons de grups que formen part de les programacions que La Roda realitza en els barris de Catalunya.