“Els Més Tumàcat” col·laboren amb la fundació La Roda en la visita dels Reis Mags a Can Ruti

La companyia “Més Tumàcat” estarà present al costat de la Fundació La Roda en la visita de les seves majestats els Reis Mags d’Orient que realitzaran el 5 de gener a tots els nens i nenes de l’hospital Germans Trias i Pujol de Badalona.

En aquesta ocasió tan especial, “Els Més Tumàcat” han volgut acompanyar a la Roda en aquesta gran festa que els professionals de l’hospital organitzen cada any i fer gaudir així als més petits de la casa d’un gran espectacle d’animació en els minuts previs a la tan esperada visita.

Durant més de 40 anys, La Roda ha aconseguit que la cultura i el lleure familiar arribi a les places i carrers dels barris especialment vulnerables. Més de 35 municipis han rebut en l’últim any la visita de 250 companyies de la millor qualitat al món de l’animació familiar i s’han programat més de 450 accions i tallers.
Les programacions contractades amb La Roda destinen tots els seus beneficis a impulsar projectes socials i culturals dels quals es beneficien prop de 135,000 usuaris.

Són moltes les entitats socials i companyies d’espectacles que s’involucren en aquestes accions que fan gran el món del tercer sector. És per això que, moments com els quals viuran demà els nens i nenes de l’hospital Germans Trias i Pujol, fan grans a les persones.

Gràcies!

Saps qui són els Més Tumàcat?