Espectacles de carrer

La Fundació La Roda va estar present a la jornada tècnica per a la contractació d’espectacles d’arts de carrer que va tenir lloc al Cubic de Viladecans el passat dimarts 16 de febrer.

Espai de Carrer va dirigit principalment a tècnics de cultura dels ajuntaments de Catalunya, a programadors de festes majors, festivals o d’altres programacions culturals i festives en general. Els objectius principals d’aquesta jornada són fomentar la contractació d’espectacles de carrer i facilitar la connexió entre companyies, tècnics municipals i programadors.

Durant l’Espai de Carrer els tècnics i programadors vam poder veure en un matí una dotzena d’espectacles amb una durada màxima de 20 minuts cadascun i després vam participar d’un espai d’intercanvi amb les companyies.

Els espectacles dels quals vam poder gaudir d’una mostra van ser:

– Circ Vermut – Espectacle: Ni cap ni peus
– Companyia Ignífuga – Espectacle: A house is not a home
– Companyia Moveo – Espectacle: Tu vas tomber!
– Companyia Obskené – Espectacle: Fuenteovejuna, breve tratado sobre las ovejas domésticas
– En Diciembre – Espectacle: Purpusii”
– Increpación Danza – Espectacle: Las salvajes
– Itinerària – Espectacle: Qui va matar el meu conill?
– Jam – Espectacle: Dragon ST
– Jocs Ambulants – Espectacle: Zinematik
– Pere Hosta – Espectacle: Open door
– Toc de Fusta – Els amics d’en Crusó (Nova col·lecció)
– Tutatis – Espectacle: Óssos del Pirineu

Espai de Carrer està organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat mitjançant l’Àrea de Mercats de l’Institut de les Empreses Culturals (ICEC), l’Ajuntament de Viladecans, Catalunya Creativa i el Festival Internacional de Teatre i Animació Al Carrer Al Carrer de Viladecans, amb la col·laboració de l’àrea de cultura de la Diputació de Barcelona. Compta amb el suport de l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC), l’Associació Professional de Teatre Per A Tots Públics (TTP), l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya (ACPDC), i la complicitat de la Plataforma d’Arts de Carrer.

+ info a: http://www.espaidecarrer.cat/