Est Oest, premi a la Millor banda en Català

12036766_626303414175921_5244674527314522253_nEl passat 24 d’octubre es van celebrar les finals del Concurs de Música de Badalona. EST/OEST va guanyar el premi de Millor banda en Català + accèssit Fundació La Roda i LIAR DESIRE el Premi a la Millor banda del Concurs.

La final de la 17a edició del Concurs de Música de Badalona va començar amb la selecció per part del jurat de 14 finalistes d’entre més de 100 bandes que es van presentar. Amb gèneres tan diversos com el  pop, el hip hop, rock, folk, el hardcore o el mestissatge els grups van competir pels premis en les diferents categories de participació.

El grup guanyador del premi a la Millor banda en Català + accèssit Fundació La Roda va ser la banda vigatana Est Oest. Aquest grup és una proposta de Pop Rock en català que combina melodies fresques de caràcter Pop amb la potència pròpia del Rock. Establint la ciutat de Vic com a epicentre, Est Oest neix a principis de l’any 2014 i madura, fins a completar-se tal com és ara, al llarg d’aquest mateix any. Tot i la diversitat de projectes en els quals han participat els cinc membres de la banda, el Pop Rock ha estat el nexe d’unió. Recolzant-se en unes lletres que volen explicar sensacions i experiències, el grup ha evolucionat fins a gaudir d’un repertori ampli i divers. Aquesta serà la banda de música que ens acompanyarà a la cloenda de la Tamborinada d’enguany.

El Concurs és una iniciativa de l’associació La Rotllana amb la col·laboració de la Fundació La Roda per a la promoció de les bandes i solistes emergents de l’escena catalana i per potenciar la socialització dels joves a través de la música i l’auto producció artística.