Éxit de participació a l’última assemblea de La Roda

2013-02-25-18-55-52La Fundació La Roda, entitat que aplega 81 entitats de la cultura popular i del lleure de Catalunya, va celebrar la seva assemblea general el passat mes de febrer en un clima positiu i de participació.

L’Assemblea General de La Roda va servir per fer balanç de l’activitat desenvolupada durant l’any passat i presentar les línies d’acció per aquest 2013. Com a novetat dins de l’actuació de La Roda als barris de Catalunya es van presentar els projectes de “Reciclem”, “Families a escena” i les actuacions que sobre seguretat vial i salut s’estan desenvolupant. El projecte “Comuníca’t” també va ser un dels punts de la reunió per incorporar novetats i actuacions als barris de les nostres entitats, com per exemple Sant Adrià, Ciutat Meridiana, Badia del Vallès i en un futur proper Terrassa i Sabadell.

La Tamborinada del 2 de juny va arreplegar la major part del temps en la exposició de la comissió organitzadora encapçalada per la directora de la Fundació, Anna Corbella, i el seu equip, Pep Morella, Enric Sànchez i Jordi Pessarrodona.

La trobada va servir per explicar l’organització dels actes, les aliances formades amb d’altres entitats i els espectacles escollits per la edició que enguany està dedicada a l’aigua.

Per altre banda, el President de la Fundació Paco Candel, Pere Baltà, ens va acompanyar amb motiu del 50è aniversari del llibre “Els Altres Catalans” de l’admirable autor i va voler compartir els actes que la seva entitat ha prepara’t tant per la Tamborinada com per les pròpies entitats que ho demanen a les seves instal·lacions.

En resum, va ser una assemblea informativa i de treball molt productiva gràcies a la participació de les numeroses entitats que conformen La Roda i que hi van assistir.