Fem Mostra amb la Federació Catalana de Voluntariat Social

Un any més hem participat en la Mostra d’Associacions de Barcelona, que enguany ha arribat a la 18a edició, i que es va celebrar en el marc de les Festes de la Mercè 2013 els dies 21, 22 i 24 de setembre a la Plaça de Catalunya.
La nostra participació aquest any ha estat especial pel fet de compartir estand amb la Federació Catalana del Voluntariat (FCVS). Durant el matí del dimarts i juntament amb la resta de les entitats de la FCVS, vam realitzar un taller de xapes on els nens i nenes, després de pintar-les se les quedaven com a record. Va ser un espai on es compartien les activitats infantils i la informació sobre la situació actual que pateixen col·lectius com la Gent Gran, Discapacitats o els Infants.

La Mostra va començar dissabte 21 i es va allargar fins al mateix dimarts 24 amb un acte de cloenda protagonitzat per pallassos sense Fronteres i el Casal dels Infants, entitats homenatjades pels seus aniversaris.
A la primera part de la cloenda va haver-hi una actuació conjunta del Casal dels Infants i altres entitats participants a la Mostra que ompliren l’escenari de colors. A la segona part, també conduïda per Tortell Poltrona, el Circ Cric i La Troba Kung-Fú presentaren ’20 anys compartint somriures’, un espectacle de ball i circ que el passat 21 de juny va servir per tancar el Festival del Circ Cric al Montseny. La Troba Kung-Fú va integrar números de circ en un repertori centrat en el seu últim disc, ‘Santalegria’.
Segons el comissari de Participació Ciutadana i Associacionisme de l’Ajuntament, Carles Agustí, aquesta mostra és un reflex de la fortalesa de la societat civil i ha recordat que quan a Catalunya no hi havia institucions, la societat civil substituïa el paper de les associacions. Per això, afirma que la 18a Mostra“és un aparador de la vigorositat del moviment associatiu de la ciutat”.

Galeria fotogràfica de la Mostra

Mercè 2013 (21/24.09.13): un álbum de Flickr