Fundació La Roda col·labora amb la Marató de Tv3 a través d’un gran festival solidari

cap
La solidaritat dels badiencs s’ha demostrat novament en una bona causa com és La Marató de Tv3, dedicada, en aquesta ocasió, a la investigació en el transplantament d’òrgans i teixits i la regeneració cel·lular.

Una vegada més, va quedar demostrada l’alta participació de la ciutadania en aquest tipus d’actes quan el dissabte 17, la Fundació Cívica Oreneta del Vallès va presentar a la població aquest gran festival solidari amb la fabulosa col·laboració de les entitats del municipi i la participació estel·lar d’en Pep Callau i els Pepsicolen gràcies a la Fundació La Roda, que van animar al nombrós públic que es va congregar a la Plaça Major de Badia del Vallès. Durant tot el matí es va poder gaudir de més d’una dotzena d’espectacles musicals i de ball que les entitats van preparar i van assajar especialment per a l’ocasió.