Fundació La Roda i Tanaka Teatre junts a la Mostra d’Igualada

Fundació la Roda, present en la 29a Edició de la Mostra d’Igualada

L’obra “La petita Capmany”, una coproducció de Fundació La Roda i Tanaka Teatre, es va presentar el 12 d’abril a la Mostra d’Igualada, la fira de referència de teatre infantil i juvenil. Aquesta obra s’ha emmarcat en el 9è Mercat de Projectes d’espectacles, la presentació pública de 6 projectes familiars amb l’objectiu de fer possible la seva producció.

La Fundació la Roda segueix sumant espectacles amb alt valor social a una llarga llista que té com a premissa afavorir la transformació social a través de la cultura. De la mà de la companyia Tanaka Teatre, la Fundació La Roda presenta aquesta història carregada de llegat històric, però amb elements moderns per arribar a tot el públic.

L’obra pretén despertar i reavivar l’interès pel nostre llegat, incloent elements del folklore i tradició catalanes, així com realçar la figura de la dona lluitadora, representada per l’escriptora i activista cultural Maria Aurèlia Capmany. Aquesta temàtica ha estat triada aprofitant el 100º aniversari de la mort de Maria Aurèlia, i els 150º del del seu pare, Aureli Capdemany, un destacat rondallaire, folklorista i restaurador de patrimoni català.