Fundació La Roda s’adhereix al Pacte Nacional per a la Immigració

El conseller de Benestar Social i Família, Josep Lluís Cleries, va presidir ahir dimecres 14 de desembre l’acte d’adhesió on ha reiterat el compromís del Govern amb el Pacte Nacional per a la Immigració. L’acord aplega gairebé a un centenar de les organitzacions més representatives del teixit cívic, econòmic i social català, a més a més de quatre grups parlamentaris. La directora de la Fundació La Roda, la Sra. Lluïsa Celades, va signar l’adhesió al pacte en representació de l’entitat.

El Pacte Nacional per a la Immigració inclou 65 polítiques a reforçar i 50 noves mesures a assolir fins l’horitzó 2020. Moltes d’elles ja s’han aconseguit o s’estan desplegant, com per exemple, la participació de la Generalitat en els processos d’acreditació de la integració de les persones nouvingudes que volen accedir a les autoritzacions de residència temporal o a la nacionalitat.