IX Trobada de teatre social per a joves, Deslimita’m.

cartell-deslimitam2016El teatre BARTS acollirà el dissabte 7 de maig, de 10.00 a 14.30 hores, la IX Trobada de teatre social per a joves, Deslimita’m.
D’entrada lliure, la iniciativa està oberta a totes les persones que vulguin descobrir el poder transformador i no violent del teatre.
En aquesta edició participen un centenar de joves d’entre 12 i 18 anys en una posada escènica on cada grup presentarà una peça de teatre de quinze minuts que hauran preparat durant el curs escolar en el marc del projecte Actuem! Teatre Social per a Joves.
Després de la representació els espectadors estan convidats a participar en un petit fòrum on podran dialogar amb els protagonistes de cada obra.
Totes les temàtiques de les peces giren al voltant dels conflictes i les situacions socials que afecten els joves i que han creat mitjançant tècniques de teatre social i de teatre de l’oprimit. L’objectiu és desenvolupar la consciència crítica.
Enguany, els títols presentats són: “Estatus” de la Companyia A Sac (Poble Sec), “Utopia” de l’Institut Vázquez Montalban de Sant Adrià del Besòs, “Tinc por” de l’Institut Miquel Taradell (El Raval) Barcelona, “Educant-nos” del Casal de Joves Palau Alòs (Ciutat Vella) Barcelona, “Que viene el coco” de l’institut Ausiàs March (Les Corts) Barcelona, “L’últim sopar” de l’Espai Jove Satèl·lit de Montornès del Vallès, “Alice in the park” del Casal de joves de Sant Just Desvern i “No sin mi mobil!” De la Fundació Mans a les mans de Zona Franca

Aquesta mostra de teatre organitzada per la Fundació La Roda i l’associació Impacta’T compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE, el Teatre Nacional de Catalunya, el BARTS i el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social “la Caixa”.