La 8a Mostra de Titelles al Tibidabo

Un cop més, el parc d’atraccions Tibidabo torna a fer suport als projectes socials i culturals dels barris de Catalunya programant espectacles amb la Fundació La Roda dins la seva Mostra de Titelles 2018. Amb l’inici del curs escolar, El Tibidabo prepara la seva Mostra de Titelles i ja van 8 edicions. El Marionetarium és l’escenari on cada cap de setmana des del 15 de setembre fins al 7 d’octubre s’han presentat diferents espectacles de titelles en diferents passis. La primera companyia a obrir la Mostra va ser la Guilla teatre amb «L’hort de Can Pitrocs», un conte basat en el naixement d’una amistat que perdura en el temps. Durant els següents caps de setmana van passar companyies com Cia Patawa amb el «Cagafulles, el follet rondinaire», la companyia Herta Frankel amb «De l’ou a la Titella», Teia Moner amb «Tròpic», la companyia Galiot amb «Palla, Fusta, Pedra» i va tancar «El llop cantaire» de Pengim Pengam. Aquesta última representació es va incloure en els actes que el Parc va organitzar amb motiu del “Mes de l’Alimentació Saludable”, que es celebra a l’octubre.