La Farga celebra el Nadal amb tallers, música i animacions familiars.

Les activitats programades, totes elles gratuïtes, es van desenvolupar del 2 de desembre al 8 de gener a l’espai  Lúdic de Nadal de L’Hospitalet.

Aquest nou espai d’oci familiar, impulsa tot un seguit d’activitats lúdiques. Enguany s’ha reforçat la vessant educativa i social programant activitats amb la Fundació La Roda. Per aquestes dates tan màgiques, la Farga promou un cop més la seva filosofia integradora i de conciencia social que durant tot l’any porta a terme.

En aquest sentit, el fet de programar amb la Fundació La Roda, ajuda a potenciar els projectes socials i culturals que les entitats de La Roda tenen repartits arreu de Catalunya i també, per descomtat, a l’hospitalet.

Durant el 2016, tallers com ara “la Castanyada” o “caramels i minitiós de Nadal” han estat els escollits per difondre cultura i educació al lleure.