La Fundació La Roda celebra el seu 40è aniversari amb una gran TAMBORINADA d’aniversari.

Quaranta anys no es compleixen cada dia i és per això que a La Roda volem compartir aquest gran moment de la nostra trajectòria amb una gran Tamborinada que reunirà a grups històrics del món de l’animació i el lleure familiar.

Amb aquesta Tamborinada, que també celebra 40 edicions, rendirem homenatge als grups i entitats que han passat per La Roda contribuint a divulgar tant la cultura com el lleure de qualitat per tots els barris de Catalunya.
En definitiva, volem recordar a totes les persones que han esdevingut clau per fer possible l’entitat.
Han estat molts els projectes i els programes socials que hem engegat i mantingut durant aquests anys. Han estat moltes les persones i institucions que s’han implicat en la tasca de portar la cultura i el lleure arreu de Catalunya.

La Fundació la Roda d’Accions Culturals i del Lleure som una fundació privada sense afany de lucre amb 40 anys de trajectòria que treballa en xarxa amb 82 entitats adherides, repartides per 35 municipis d’arreu de Catalunya.
Actualment impulsem 12 projectes que tenen un impacte de 135.000 usuaris aproximadament. Només el 2016, La Roda ha programat 464 accions i tallers en benefici d’entitats socials, culturals i de lleure que ajuden a cohesionar el territori funcionant com a motor de la transformació social.