La Roda assisteix al X Aniversari de Corresponsables

img-20150309-wa0005A la jornada es va presentar l’Anuari Corresponsables 2015 i es va fer un reconeixement a totes les entitats i empreses que han donat suport a la promoció de la RSC.

Més de 400 assistents van assitir el passat 5 de març a la celebració el X Aniversari de Corresponables al Caixaforum de Barcelona i que va coincidir amb la 63 Jornada Corresponsables.

La 63 Jornada Corresponsables, patrocinada per Agbar, BBVA, CaixaBank, Coca-cola Iberia, Gas Natural Fenosa, Henkel, Leroy Merlin, va comptar amb la intervenció de Joana Ortega, vicepresidenta de la Generalitat de Catalunya, i d’Àngel Pes, sotsdirector general de Caixabank, tots dos mitjançant la projecció d’un vídeo.

Ortega va destacar que “cal posar en valor el treball d’aquests 10 anys de Corresponsables en favor de la RSE i de fer pedagogia perquè la Responsabilitat Social sigui una manera d’actuar d’empreses, institucions i persones”. La majoria de ponents van destacar que la RSC cada vegada està més integrada en el model de negoci de les empreses i que cada vegada és més transversal. Pel que fa a la relació amb l’entorn i les entitats socials, es va destacar la voluntat de crear valor compartit i de participar en projectes comuns.

Un altre punt destacable va ser la importància de l’evolució i reptes de les polítiques de RSC i com les empreses s’han de relacionar amb les entitats del tercer sector.

Des de la Fundació La Roda estem convençuts que amb la implicació de tots els agents socials es pot aconseguir un veritable avançament al món del lleure i el sector social.

Finalment, en aquesta 63 edició, també es va fer un reconeixement a totes les entitats i empreses que han donat suport a Corresponsables en la promoció de la RSC i les relacions entre empresa privada i societat civil.

Més informació a www.corresponsables.com