Marketplace 2014

1926104_851248991566912_2292490678841056046_oEl Born CC ha acollit el passat 20 d’octubre el “Marketplace Europeu 2014”, un punt de trobada on 36 entitats socials, 97 empreses, 15 centres especials de treball i 7 plataformes de responsabilitat social, han compartit, analitzat i donat impuls a la seva activitat en l’àmbit de la responsabilitat social i el voluntariat.

La Fundació la Roda va poder compartir amb altres entitats del tercer sector i empreses la seva responsabilitat social com a fundació que treballa per a millorar el lleure infantil i juvenil i consolidada en el temps com a eina de dinamització cultural i de lluita contra l ‘exclusió social. El projecte “Tiretades” va ser l’escollit per l’entitat com a mostra d’acció social i cultural que la Roda desenvolupa a l’hospital Germans Tries i Pujol de Badalona amb nens i nenes que resideixen durant unes setmanes o mesos als centres hospitalaris i que vol facilitar l’estada acompanyant-los en la recuperació a través de l’art.

L’acte va ser un espai de contactes entre empreses i entitats amb espais de debat on es va poder reflexionar sobre el sector i va esdevenir un espai facilitador, per a fomentar i debatre sobre el futur del vincle de l’entitat i l’empresa, una relació tan necessària i imprescindible per la tasca transformadora social que realitzen milers de voluntaris a Catalunya.

La jornada també va servir per donar el tret de sortida al 25è aniversari de la Federació Catalana de Voluntariat Social, la qual ja va avançar que a més dels actes que realitzarà per commemorar els 25 anys, instaurarà els premis Lluís Martí.

Mireu el vídeo del Marketplace 2014