Programem activitats culturals als Centres Oberts gràcies a la iniciativa nadalenca “videotrucades solidàries”

Aquest mes de gener, a La Fundació La Roda, hem pogut programar activitats de lleure i cultura a diversos Centres Oberts de Catalunya, com a resultat dels beneficis obtinguts a la iniciativa nadalenca “Videotrucades solidàries”.

Durant aquesta campanya solidària, moltes famílies catalanes han participat rebent videotrucades dels personatges nadalencs com ara el Pare Nadal, els reis d’Orient o en Fumera. Els nens i nenes de la casa gaudien d’una xerrada en directe on parlaven dels seus desitjos, explicaven com els hi havia anat a l’escola o presentaven les seves mascotes en un entorn màgic i ple d’il·lusió.

Per portar a terme aquesta campanya solidària, es va crear un apartat específic de Nadal al web de “El Planeta dels Contes” per poder explicar l’objectiu solidari de la campanya.

El resultat d’aquesta iniciativa ha estat del tot satisfactori, no només pel resultat immediat amb els nens i nenes que van rebre la videotrucada, sinó també perquè hem pogut reforçar les activitats culturals per infants de Centres Oberts que tradicionalment treballen als barris més desfavorits de Catalunya.
Com és sabut, la Fundació La Roda som una organització sense ànim de lucre amb més de 40 anys d’experiència al món del lleure i la cultura que ofereix suport a les entitats que treballen amb infants, joves i població amb risc d’exclusió social i fomentem la cohesió amb activitats culturals i de lleure que generen espais de trobada, de diàleg i de treball en comú.

Acabant un any difícil i complicat en molts sentits, a la Fundació La Roda encetem un 2021 amb la mirada posada en la innovació i el desenvolupament de noves propostes sostenibles que fomentin la cultura i el lleure segur i a l’abast de tothom.