Sant Jordi Solidari

danone15-177x250Per Sant Jordi “Cap Nen Sense Llibre” es tracta d’una campanya solidària que duen a terme Danone i el canal de televisió 8tv des de fa sis anys. El seu objectiu és recaptar tants llibres com sigui possible per a nens i nenes amb falta de recursos. Fins al 16 d’abril, tothom que ha portat un llibre a la Casa Danone per participar en la campanya que potencia l’hàbit de la lectura entre els més joves, ha rebut un producte degustació de la marca Danone.

La Fundació La Roda participa en aquesta iniciativa amb la donació d’una gran quantitat de llibres, que seran lliurats durant els dies 20,21 i 22 d’abril a les entitats adherides a La Roda i que, a través d’elles arribaran als nens i nenes de tots els barris de Catalunya.

En aquesta edició s’han aconseguit més de 7.500 llibres que han estat destinats a FEDAIA, l’Hospital Sant Joan de Déu i la Fundació La Roda.

Entre tots aconseguirem que molts nens i joves no es quedin sense el seu llibre de Sant Jordi.