SuperHerois!!!

super-tu-poster_cat_1000Mireu-vos al mirall i veureu que darrere d’aquests ulls de vegades avorrits, altres alegres i gairebé sempre cansats, podeu trobar un superheroi. Amb l’objectiu de recaptar muntanyes de joguines, la Fundació La Roda, junt amb altres entitats com Fundació Comtal, Fundació REIR o Fundació La Salut Alta, hem començat a buscar a aquests herois anònims amb l’objectiu que tots els nens i nenes tinguin la possibilitat de poder tenir joguines noves amb les quals jugar aquest Nadal.

“Tots podem ser un superheroi”, és el lema de la campanya que ens ajudarà a fer la recaptació d’aquestes joguines.

Es pot col·laborar per diverses vies, però sempre donant una joguina nova i sense embolicar. Les empreses poden donar joguines noves o bé material esportiu, si tenen excedents, o bé, organitzant una recollida de joguines entre els seus empleats, clients i proveïdors. En canvi, els particulars poden fer la seva donació dirigint-se a l’Associació Cívica La Nau, al Carrer del Plom 29 (Barcelona) o en altres punts de recollida de joguines que s’aniran publicant al web www.donaexcedentes.org.

Fundació Real Dreams i l’Associació Cívica La Nau han sumat esforços per organitzar la recollida de joguines a empreses, botigues, escoles, centres comercials, etc. Ambdues entitats volen sensibilitzar a la societat catalana sobre la importància de donar producte, a més de diners o aliments.

És necessari que la societat en general s’impliqui en aquesta “missió” per tal que la campanya sigui exitosa. Les joguines rebudes es repartiran entre les diferents entitats no lucratives que treballen amb famílies en risc d’exclusió social i que ja s’han sumat a la campanya