“Tiretades-Salut de colors”

El passat 5 de gener i aprofitant l’arribada dels Reis Mags d’Orient a l’hospital Germans Trias i Pujol, vam presentar el documental participatiu “Tiretades-Salut de colors”.
La jornada va començar amb la presentació del documental de la mà del gran animador i presentador Pep Callau, que aquell dia no va voler deixar d’acompanyar-nos en aquest acte tan important per la nostra Fundació.

Durant més de 20 minuts la sala plena de gom a gom, va cantar nadales i participar d’una bona estona d’humor i entreteniment i van poder contemplar totes les accions que amb el projecte “Tiretades” és fan a la planta setena de pediatra.
En la realització del vídeo es van implicar als alumnes i exalumnes de l’Aula Hospitalària, espai que acull el “Tiretades”. Aquesta creació col·lectiva compta amb el testimoni d’infants, joves, familiars, personal sanitari i voluntaris que participen del projecte.

Finalment, amb l’arribada de Sas Majestats els Reis Mags d’Orient, l’ambient es va omplir d’una màgia especial que brollava de cada una de les persones que allà hi érem. Va ser un matí molt especial.

“Tiretades” és un projecte de la Fundació La Roda i l’Assosiació Marabal

Podeu veure el documental fent clic AQUI
Més informació sobre el projecte: