White Summer programa amb La Roda

El festival White Summer, celebrat en el Mas Gelabert de Pals (Girona), ha tancat les portes de la seva sisena edició amb 140.000 visitants en els seus 23 dies de durada. Al llarg de tres setmanes i quatre caps de setmana, el festival ha acollit a 530 expositors, 30 concerts, 40 conferències, una cinquantena de restauradors i nombrosos tallers per a tots els públics.

En aquesta sisena edició, nosaltres també hem pogut formar part d’aquest gran esdeveniment de la Costa Brava coordinant l’espai ludoteca i la guarderia. Durant els dies que ha durat el festival, el nostre equip de monitors especialitzats han repartit cultura i lleure en els 80 m² destinats a aquesta activitat. Els petits del festival van poder gaudir de la comoditat que oferia un “tipi” d’indis americans gegant replet de construccions, jocs sensorials i de percepció, blocs creatius per pintar i nombroses joguines fetes amb materials reciclats. Valors com la solidaritat, la cooperació i la iniciativa personal han estat transmesos en cadascuna de les activitats que, com sempre, la Fundació La Roda, treballa com a objectiu clau de desenvolupament de l’entitat.

A més, vàrem realitzar tallers de titelles reciclades i vàrem passejar un gran cavall ecològic elaborat amb materials reutilitzats. Un espectacle que va agradar molt a grans i petits.
Finalment, el passat 27 d’agost, la Fura dels Baus amb el seu espectacle La Xarxa va posar punt final a aquesta edició juntament amb el conjunt d’indie-*folk La Iaia.
L’organització del festival va afirmar dilluns passat que aquesta edició ha estat un gran èxit i que estudia exportar el format del festival en 2018 a altres localitzacions especials de Mallorca i Andorra.